رفع خطای نرم افزار هلو

بارکد نرم افزار هلو
طراحی بارکد هلو
28 مرداد, 1395
فیش پرینت هلو
طراحی فیش پرینت
28 مرداد, 1395

رفع خطای نرم افزار هلو

یکی از پرسابقه ترین و بهترین نرم افزار ها ی کاربردی در بحث امورمالی و فروش ، نرم افزار هلو با پایگاه داده SQL میباشد که در شرایط مختلف ممکن است به خطاهای خاصی دچار گردد .  خطای نرم افزار  هلو شامل خطاهای حین نصب و حین استفاده  میباشد  که یا به صورت خطای هلو عددی {12 ، 13 ، 15 ، 16 ، 1- ، 20 ،21 ، 31 ، 32 ، 33  } و یا به صورت خطای هلو با پیغام های انگلیسی برای شما نشان داده میشود که کاربر را از ادامه استفاده باز می hloدارد .

در ذیل توضیح مختصری درمورد برخی از خطا ها ذکر شده است.

1- زمانی که نرم افزار خود را از نسخه قدیمی به نسخه جدید ارتقا میدهید  که در این حالت علت وقوع خطا این است که نسخه سی دی نصبی جدید شما با نسخه قفل سخت افزای یکسان نیست . باید به نمایندگی رسمی خدمات هلو مراجعه نمایید تا قفل شما متناسب با نسخه جدید یکسان سازی شده و سی دی جدیدی دریافت نمایید.

2- چنانچه قبلا از هلو استفاده میکردید و بدون ارتقا و خودبه خود خطای 15 مشاهده نمودید به احتمال بسیار زیاد سیستم شما به ویروس آلوده شده است که بهترین راه حل این است ابتدا مطمئن بشوید با سیدی و قفل فعلی بر روی رایانه ای دیگر هم خطای 15 میگیرید یا خیر . در صورت عدم مشاهده خطای 15 در سیستم دیگر میبایست با انواع آنتی ویروس سیستم خود را بررسی نمایید چنانچه باز هم پس از رفع آلودگی و نصب مجدد هلو بر سیستم آلوده مشکل حل نشد  باید سیستم خود را مجددا پارتیشن بندی و نصب مجدد ویندوز داشته باشید .

این خطاها در هلو سینگل به مشکلات ارتباط با قفل سخت افزاری اشاره دارد که علل مختلفی دارد . به عنوان مثال یا پورت USB سیستم شما به مشکل برخورده که باید محل اتصال قفل را تعویض نمایید یا میبایست درایور قفل سخت افزاری هلو را مجددا نصب نمایید تا ارتباط  نرم افزار  از طریق USB  با قفل برقرار گردد ، یا تنظیمات فایل Setup محل نصب نرم افزار صحیح نیست که باید بررسی نمایید و در شدیدترین حالت در خطای 12 ممکن است قفل شما بنا به هر دلیلی سوخته باشد که در این حالت چاره ای جز مراجعه حضوری به نمایندگی های رسمی خدمات هلو و تعویض قفل ندارید.

این خطا اکثرا هنگام ارتقا نرم افزار از نسخه قدیمی به نسخه جدید  در حالی رخ میدهد که شما تنها عملیات ارتقا  را تنها با سی دی نسخه جدید و بدون ارتقا قفل سخت افزاری انجام داده باشید . راه حل ساده است ، کافیست به محل نصب نرم افزار بروید و فایل SetApp با پسوند Fz1 را حذف نمایید و مجددا هلو را اجرا نمایید.

این شماره خطا ها مربوط به هلو شبکه میباشد . در ساده ترین حالت میبایست برای خطای 31 و 32 درایور قفل سخت افزاری را مجددا نصب نمایید. همچنین خطای 33 نیز دلایل مختلفی دارد که به طور خیلی ساده و مختصر و اولین راه حل میبایست بررسی نمایید که در سیستم سرور هلو ، تمام فایروال ها ( چه ویندوزی و چه فایروال آنتی ویروس ) خاموش باشند و همچنین تنظیمات فایل Setup محل نصب هلو نیز صحیح بوده باشد.

ممکن است هنگام نصب به انواع مختلفی از خطا برخورد نمایید توصیه اولیه ما به شما در مواجهه با خطاهای هنگام نصب این است نرم افزار را در حالت نصب غیر خودکارو به ترتیب مراحل 1 تا 7 را انجام دهید.

نرم افزار هلو را ببندید . سپس از محل نصب نرم افزار هلو پوشه Holoo1 را حذف بکنید و مجددا نرم افزار را اجرا نمایید.

چنانچه به هر علت همچون نیاز به فوریت در رفع خطای نرم افزار هلو و نداشتن زمان کافی برای پشت خط ماندن جهت صحبت با کارشناسان پشتیبانی اصلی نرم افزار  و یا عدم امکان جابجایی رایانه هایی که سیستم  مالی بر روی آن مستقر گردیده { در حالت نرم افزار کد 44  شبکه امکان جابجایی سیستم ها بسیار کاهش میابد} و … را ندارید ، خوب است بدانید که :

مهم نیست کجای ایران باشید !  به کمک ریموت تیم ویور حتی در ساعات غیر اداری خواهیم توانست به رایانه ی شما در کوتاه ترین زمان ممکن متصل شده و خطای نرم افزا هلو را  بررسی و در محل شما رفع نماییم .

 

نصب نرم افزار  تیم ویور  و اتصال رایانه ای که نرم افزار مالی یا فروش بر آن نصب گردیده ، به اینترنت از ملزومات اولیه خدمات رسانی میباشد.

تلفن تماس جهت مشاوره  ۰۹۳۹۴۳۶۹۲۵۳  

نکته 1: بیشتر خطاها قابل رفع توسط کاربر میباشد که خدمات ما شامل رفع چنین خطاهایی میباشد، از طرفی برخی از خطاهای نرم افزار هلو مربوط به محتوای ثبت شده در بانک های اطلاعاتی و یا موارد فنی خاص و یا خطاهای جدیدی میباشد که تنها شرکت سازنده و نمایندگی های رسمی نرم افزار توانایی حل این خطاها را دارند که البته پس از بررسی موضوع توسط کارشناس این موضوع به اطلاع شما میرسد.

نکته 2 : تلفن مشاوره برای راهنمایی های کوتاه و مختصر میباشد.