آی ریموت چگونه کار میکند
1
جذب متخصصین و کارشناسان
اشخاص دارای تخصص و تجربه ، رزومه فنی و تخصصی خود را در اختیار آی ریموت قرار میدهند . پس از بررسی صحت و آزمودن توانایی ، به جمع کارشناسان آی ریموت اضافه میشوند.
2
ثبت درخواست
کارفرمایان و متقاضیان دریافت خدمات ، با توجه به نیاز خود و خدمات قابل ارائه موجود در آی ریموت ، فرم درخواست خدمات را تکمیل و ارسال می نمایند.
3
ارسال اطلاعات تماس به کارشناس مرتبط
اطلاعات تماس متقاضی دریافت خدمات ، باتوجه به مجموعه تخصص های مورد نیاز ، به سازگار ترین کارشناس با تخصص مربوطه ارسال میگردد.
4
مشاوره رایگان و توافق هزینه ای دوجانبه
کارشناس با متقاضی تماس گرفته و مشاوره های اولیه و رایگان لازم را ارائه مینماید. ( در صورت توافق دوجانبه، ادامه مراحل و در صورت عدم توافق نیز هیچ هزینه ای دریافت نمیگردد)
5
انجام تعهدات کارشناس و رفع نیاز کارفرما
انجام خدمات توسط کارشناس به صورت ریموت ، پروژه ای، تحویل در موعد مقرر و هر نوع دیگری که فی مابین توافق گردیده است.
6
پرداخت هزینه توافقی به کارشناس
پرداخت هزینه نهایی به طور مستقیم به حساب اعلامی کارشناس توسط متقاضی پس از تحویل سالم و کامل خدمت